miercuri, 28 februarie 2018

Povestea culegatorului de pietre

Ionut, culegatorul de pietre, m-a rugat intr-o zi sa-i fac o bratara fermecata, in care sa pun multe multe pietre. A deschis astfel, cufarul magic si mi-a aratat comoara lui de pietre culese cu mana lui din munti, din rauri.

Va marturisesc ca pana la el, credeam ca pietrele "semipretioase" cresc in siraguri la AliBaba sau in magazinele de margele, aduse din China sau, in cel mai bun caz, in care pietrele sunt chiar semipretioase - adevarate, in tari foarte indepartate si exotice. Ca sa aflu ca tara noastra are si jad si turmalina si ambra vegetala. Ce nu are tara noastra!!!
Primul impuls a fost sa ma intreb: Cum, oricine in tara asta poate sa culeaga ambra sau jad? Cum asa? Cand nici padurile virgine nu mai sunt ale noastre, cum oare ne-au lasat ambra si jadul?! Si inca ma mai intreb, dar nu mare imi va fi mirarea cand voi afla, intr-o buna zi, Doamne fereste!, ca nu mai ai voie sa culegi pietre din rau decat daca le declari tovarasilor care se ocupa de bunastarea poporului.
     Ionut insa nu stie ca astfel de vremuri sunt la o secunda distanta, el e nascut fix in ziua revolutiei, de aceea el are visuri marete si pure ca jadul verde translucid.
Asa ca l-am intrebat pe Ionut, cum s-a indragostit el de pietre, cum a fost prima intalnire cu ele, cum i-au dat zanele muntilor harul acesta de a scoate sublimul din piatra seaca. Iata deci povestea lui:



    " Povestea pietrelor începe prin anul 2016 in timpul unei expediții prin munții Bucegi. Atunci eram ghid pentru un grup, grup care mi-a devenit prieten, încă țin legătura cu ei.
    Până atunci pentru mine pietrele erau de 2 feluri: pietre normale și cristale.
    În timpul acelei expediții făcută pe partea de nord a munților Bucegi in valea Țigănești și valea Mălăiești cu oprire și cazare la Cabana Mălăiești, fără să știu cei din grup se cunoșteau și toți cunoșteau tainele pietrelor mai puțin eu. In prima seara de cazare eram cu toții în sala de mese și vorbeam despre diferite lucruri, unii erau cu pietrele și cristalele lor, lucru ce mi-a atras atenția foarte mult pentru că așezaseră toate pietrele pe un șervețel mare apoi au pus diferite chestii spitale energetice de cupru, orgoane și altele pe care nu le mai țin minte.
   Totul a inceput când m-am apropiat sa studiez și eu situația. Era ceva nou pentru mine, toți vorbeau de energii și tot felul de chestii total necunoscute mie, iar tot ce îmi e necunoscut mă atrage mai tare chiar decât gravitația pământului, încercând să înțeleg ce se petrece. 
Cineva îmi zice:
- Pune mâna deasupra spiralei sa simți energia din pietre, lucru pe care l-am și făcut din curiozitate. Atunci am deschis palma și am pus-o deasupra spiralei, simțeam ceva dar nu știam ce, apoi am lăsat palma mai jos la vreo 2 cm de vârful spiralei și am simțit ca niște pișcături in palmă, lucru ce m-a speriat și m-a făcut să retrag mâna, apoi cu teamă am incercat iar. Acum eram și cu privirea intre palmă și spirală, sa văd ce se întâmplă. Atunci am înțeles ce înseamnă energia din pietre: scântei mici apăreau între spirală și palma mea.

A doua zi am plecat pe munte pentru a continua de vizitat ce mai rămăsese. Era aproape sfârșitul lunii februarie, zăpada era mare dar la baza unei stânci am văzut grohotiș și am propus sa mergem sa vedem poate găsim ceva și culmea atunci am găsit primele mele fosile: o scoică și o formațiune de alge, pentru mine expediția a fost un mare succes: am învățat ceva nou și am și găsit ceva unic.
După această experiență m-am apucat sa caut informații despre pietre și energiile lor, rămânând uimit de ce puteam sa citesc!!! Luam fiecare articol sau PDF și le salvam in calculator. Am inceput sa învăț despre pietre, cum se pot folosi energiile lor, că după scurt timp sa inteleg că de fapt pietrele, cu cât au o valoare energetică  mai mare, cu atât și prețul lor este mai mare.
 De atunci am făcut alte zeci de ieșiri pe munți și de fiecare dată găseam alte pietre, așa am ajuns sa am propria hartă făcută personal și am înțeles ceva : dacă accepți ca un lucru sa existe în universul tău si daca il iubesti,  acel lucru te va însoți mereu. "







Aici puteti vedea si bratara fermecata, creata la comanda pentru Ionut:

http://indrani-handmade.blogspot.ro/2018/02/bratara-magica.html









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu